Sapete ciò chì hè una spazzola di denti floccata senza rame?

A tecnulugia di implantazione senza rame hè una tecnulugia rivoluzionaria per l'industria di i spazzole di denti, induve e setole sò impiantate attraversu un prucessu senza rame per creà setole senza rame.

A tecnulugia di piantazione di setole senza rame elimina a necessità d'utilizà piastre metalliche per riparà e setole, aduprendu l'equipaggiu cù a tecnulugia di core per allineà e setole pulitamente è poi trascinate in i buchi per l'estrazione di vacuum, è infine a cola dissolvente à alta temperatura per riparà u radiche di i setole in u pezzu di u capu, è dopu à saldatura ultrasonica di u pezzu di testa cù setole fissi à u manicu di a testa di spazzola. A tecnulugia di piantazione di setole senza ramu evita cumplettamente i prublemi di l'ossidazione di metalli è metalli, hè più efficace per a vostra cura orale.

Sapete cos'è un spazzolino da denti floccato senza rame (1)

Spazzola di denti tradiziunale (tecnologia di setole di filu di rame)

Sapete cos'è un spazzolino da denti floccato senza rame (1)

Tecnulugia di piantazione di setole senza rame

Sapete cos'è un spazzolino da denti floccato senza rame (3)
Sapete cos'è un spazzolino da denti floccato senza rame (4)
Sapete cos'è un spazzolino da denti floccato senza rame (5)

Tufting di filu senza ancora ultrasonicu

Sapete cos'è una spazzola da denti floccata senza rame (8)

A nostra cumpagniahà introduttu a tecnulugia di piantazione di setole di filu di ramu più avanzata di u mondu (u prima in Cina), l'equipaggiu avanzatu persunalizatu in Belgio, a piantazione di setole hot-melt senza ramu.

L'arrotondamentu di setole adopta a più alta tecnulugia di u sistema di pre-endrounding in anticipu, cusì quasi 100% di l'arrotondamentu di setole hè ottenutu;a dissoluzione di e setole adopta a tecnulugia di fusione di raghji più avanzata, perchè ùn ci hè micca un cuntattu direttu trà e setole è u muffa d'acciaio;I setole o ciuffe anu una retenzione di forma assai alta è stabile, ùn sò micca facilmente deformati, è ùn anu micca bisognu di assemblea;lutesta di spazzolapò esse fattu assai sottile, rendendu l'esperienza di l'utilizatore più còmode.

Sapete cos'è un spazzolino da denti floccato senza rame (9)

E setole morbide DuPont di alta qualità adoptanu a tecnulugia di piantazione di setole senza rame


Tempu di Postu: Feb-14-2023